.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

از ديوان محاسبات خبر مي رسد كه اسفنديار رحيم مشائي به اتهام تخلفات مالي در دوران تصدي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري محكوم به دو ماه انفصال از خدمات دولتي شد. اين حكم با اينكه قطعي شده بود اكنون تلاش هائي در جريان است تا عليرغم اينكه زمان تجديدنظر منقضي شده با اقداماتي مورد تجديدنظر قرار گيرد و منتفي شود!

حجت الاسلام والمسلمين سيدرضا اكرمي عضو جامعه روحانيت مبارز تهران با تكذيب مطلب نسبت داده شده به وي در سايت رجانيوز از توهين حاميان دولت به مراجع تقليد ابراز تاسف كرد. وي در گفتگو با آينده با تصريح اين كه به خبرنگار رجا نيوز تاكيد كرده است كه سخنان نسبت داده شده به آيت الله صانعي درباره حرامزاده بودن احمدي نژاد كذب است از اين كه سخنان مراجع تقليد تحريف و سپس با آنان توهين مي شود ابراز تاسف كرد. آقاي اكرمي با اعلام اين كه قبلا تاكيد كرده است كه اسلام اجازه تحريف سخنان توهين و تخريب را درباره يك فرد عادي نمي دهد چه رسد به مراجع تقليد ابراز اميدواري كرد كه نمايندگان مجلس در رابطه با صيانت از حريم مرجعيت پيگيري هاي لازم را انجام دهند.

وجود وزيران زن در كابينه پيشنهادي احمدي نژاد به مجلس قبل از معرفي رسمي مجلس مخالفت بسياري را برانگيخت . به گزارش عصر ايران به نقل سايت جهان پس از آنكه بسياري از نمايندگان حتي فراكسيون زنان مجلس نسبت به گزينه هايي كه براي تصدي وزارتخانه توسط زنان در نظر گرفته شده با ديده شك و ترديد به اظهارنظر پرداختند اما با اين حال يكي از مراجع تقليد قم به انتقال نگراني هاي خود در اين باره پرداخت . اين مرجع تقليد كه پيش از اين نيز نسبت به وزير شدن زنان معترض بود اين بار با ارسال نامه اي به مقامات عالي رتبه نظام ناراحتي و دلايل مخالفت خود با اين اقدام را بيان داشته است . انتقادات اين مرجع تقليد سبب شد هياتي از سوي دولت به ديدار علما و بزرگان حوزه علميه قم شتافته و آنان را در جريان دلايل و جزئيات اين اقدام رئيس جمهور قرار دهند. هنوز خبري از نتايج اين اقدام در دست نيست .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.